Majówka na Dolnym Śląsku 2013

Na długi weekend majowy 2013 wybraliśmy się w składzie Adam-Olka na Dolny Śląsk. Pierwszego dnia wraz z Przemysławem i Dominiką objechaliśmy malownicze tereny Stawów Milickich w Dolinie Baryczy. Przypadła nam do gustu ścieżka rowerowa po dawnym nasypie kolejki wąskotorowej. Następnie przemieściliśmy się na Równinę Świdnicką i jeszcze tego samego dnia udało się uskutecznić małą traskę po Pogórzu Wałbrzyskim. Drugi dzień to wycieczka w Masyw Ślęży, która zakończyła się totalnym przemoknięciem, ale w zamian za to poznaliśmy kilka ciekawych ścieżek. Trzeciego dnia z powodu jeszcze większego załamania pogody postanowiliśmy zwiedzić kawałek Republiki Czeskiej. Ostatni dzień to najciekawsza wycieczka w Góry Suche, pogoda też była sucha. Zrobiliśmy pętlę z Głuszycy przez Łomnicę pod granicę Czeską, później na Przełęcz Trzech Dolin, Sokołowsko, Unisław Śląski i z powrotem do Głuszycy. Z pewnością trzeba tam będzie jeszcze kiedyś wrócić. A na deser przejażdżka po Równinie Świdnickiej.